Ať se nám to líbí nebo ne, v každé komunikaci dochází k ovlivňování. Někdy vědomě a častěji nevědomě. Bez ohledu jestli se jedná o vědomý nebo nevědomý vliv, neseme velkou část odpovědnosti za výsledek komunikace. Minimálně stejně jako osoba, se kterou mluvíme…
Pokud chceme zvýšit pravděpodobnost úspěchu, je užitečné pochopit mechanismy ovlivňování a rozvíjet dovednosti vlivné komunikace.
Úvod do dovedností ovlivňování a NLP
Pokud jste manažer, je na vás motivovat svůj tým a dělat svou práci nejlepším možným způsobem. Pokud jste učitel, vašim úkolem je podpořit žáky učit se a dělat své domácí úkoly. Pokud jste rodičem, vaše povinnost je působit na své děti, aby některé věci nedělali, stejně jako motivovat je k dělání jiných věcí.
Trénink zahrnuje následující témata:
- Komunikační model NLP
- Interpretace – kořen všech nedorozumění
- Vyrovnání se stížnostmi v prodejních situacích
- Překonávání stížností v prodejní situaci
- Překonání složitějších situací
- Použití negativních konstrukcí s cílem posílit vliv
- Přesměrování pozornosti
- Vedení konverzace k požadovaném výsledku
Toto školení vám umožní:
- Lépe pochopit reakce partnerů,
- Překonat námitky v různých situacích
- Naučit se, jak se vyhnout pastem v konverzaci a interpretaci
Poznámka: Workshop “Dovedností ovlivňování a NLP” je součástí tréninku, který se vztahuje k překonání námitek a stížností v komunikaci. Workshop trvá 3 hodiny.